Fortsatt sjukstuga

Jag är så glad att lilla bebin har klarat sig från att bli sjuk. Jag mår definitivt bättre men är fortfarande snuvig och hostig. Tisdagarna är lite av en favoritdag då vi har vår mamma-bebis yoga och TYVÄRR var jag tvungen att meddela att vi inte kommer idag. Är lite osäker på hur länge en smittar, men vill inte riskera att smitta ett helt rum med små bebisar. Dessutom missar vi även dagens föräldragrupp, trist!!! 
 
Vi försöker kompensera genom att göra mysiga, lagom ansträngande saker här hemma. 
 
 
Den där amningskudden som vi inte hade någon nytta av har visat sig vara ett bra stöd när A sitter. Nu sitter hon förvisso rätt stadigt själv, men skönt med lite extra stöd när jag inte är alldeles bredvid.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bebisbloggen

Mammalivet, vardagsbestyr, utvecklingspsykologi - välkommen till Bebisbloggen!

RSS 2.0