Endast tomten är vaken...

och mamman! Varför det nu ska vara bra när klockan ännu inte slagit 6 och bebin sover. Galet! Går emot allt mammavett, men efter blöjbyte strax innan 5 var det omöjligt att somna om. Så här sitter jag nu med en stor kopp kaffe och accepterar att dagen har börjat. 
 
Igår hade vi en lugn hemmadag, vi sov till halv 9 (jag vet!!!), gick en promenad, lekte och myste. Det var en härlig kontrast till måndagens fullspeckade schema. Jag tror vi kör en liten repris på gårdagen idag, både torsdag och fredag har lite fasta tider som hållpunkter och då kan det vara skönt att bebisen får diktera alla villkor idag. Det känns gott i mammahjärtat!
 
Nu ska jag fortsätta med lite bildsortering. Bilder från tre enheter ska in på iPhoto, bland annat fotona på mini-lillan. Å, var liten hon var!!!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bebisbloggen

Mammalivet, vardagsbestyr, utvecklingspsykologi - välkommen till Bebisbloggen!

RSS 2.0