Dåligt med uppdateringar

Ber om ursäkt får dåligt med uppdateringar, ni som är så gulliga att ni tittar in dag efter dag! Det ska bli bättring! Efter att min nya dator anlände hade jag ambitionen att blogginnehållet skulle förbättras markant med mer vettig text och riktiga bilder. Men tiden ni vet, att påbörja nya rutiner tar lite tid. Därför hände... inget!
Har nu bestämt mig för att blogga som vanligt till jag kommer igång med mina nya redskap. Så håll till godo och ha överseende med suddiga iPhone-bilder. De är snart snart ett minne blott! :)

Helgen har som vanligt gått i ett rasande tempo! Vi har bland annat hunnit med att anpassa familjens sovplatser. Lillan håller på att växa ur sitt nest där hon sover bredvid mig på natten. Vi testade att ta av ena sidan på spjälsängen, fäste sängen på min sida av vår stora säng. Super! Enda nackdelen är att det mycket känsliga baby sense plockar upp även mina rörelser då sängarna sitter ihop.
Lillan verkar trivas med nya lösningen och hela familjen sover bättre. 

Här bäddad med underbart mjuka lakan i ekologisk bomullsjersey från Littleheart.

Hur sover era bebisar? I korg, vagga, egen säng eller hos er? 
Frida Svensson
2014-11-17 @ 20:57:21
URL: http://cuntless-lux.blogspot.se

vår bebis kommer i maj och jag tänker att den ska få sova i egen säng om det går. blir den för förtvivlad så kanske vi får sova med den i sängen, fast i sin egen nest.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bebisbloggen

Mammalivet, vardagsbestyr, utvecklingspsykologi - välkommen till Bebisbloggen!

RSS 2.0